Oblíbené (0)

Nespavost

Problémy s usínáním nebo se spánkem jsou často způsobeny faktory životního stylu, jako je příliš mnoho kofeinu nebo nevhodné prostředí ke spánku. Nespavost může být způsobena také mnohými tělesnými a duševními obtížemi, stejně jako některými léky. Spánek může narušovat také chrápání, spánková apnoe, noční můry a noční děsy (náhlé probuzení ze spánku ve stavu strachu). Nespavost lze často překonat své-pomocnými opatřeními, jako je změna spánkových návyků a léčba jakéhokoli základního zdravotního problému.

 

Doporučujeme:

 

MYCOSLEEP

1 lžička prášku rozmíchejte ve 2 dcl vlahé vody

užívejte na lačno asi 1 hodinu před spánkem.

 

nebo / a

 

PŮLNOČNÍ KLID  - TINKTURA

užívat alespoň 2 měsíce

denní dávka je 1 kapka na 1 kg tělesné hmotnosti, denní dávku rozdělit na dvě části – ráno a večer, tzn. pokud vážíte například 70 kg, tak si dáte 35 kapek ráno a 35 kapek večer

před použitím je dobré tinkturu protřepat, mírné zakalení je normální

tinktury užívejte na lačno, minimální odstup je 30 minut před jídlem nebo jedna hodina po něm.

tinkturu je možné zalít trochou horké vody a tím dojde k odpaření se alkoholu, tento postup je vhodný pro děti nebo řidiče

na jeden měsíc potřebujete obvykle 2-3 balení (podle denní dávky - viz výše)